I wanna die with my make up on.

Inatt känner jag för att dö dö dö dö.
Min ekonomi är åt helvete och allt och alla motarbetar mig
(känns det som jag VEEET väl att det inte är så).
Hur ska det någonsin gå att lösa allt?

Hur som helst har jag ingen rocksistha som bara skulle ta en taxi över och hälla i sig lite vin med mig när jag är låg.
Snacka skit flera timmar och bara vara, få lite sällskap.
INGENINGENINGEN. Jag skulle göra det samma för de mina.
Ingen skulle göra det samma för mig. Det är lite tragiskt men fuck it de orkar väl inte med mig.
Så då kan de ju säga upp bekantskapen med mig lika gärna.

Jag har inte tid att slösa tid på människor som inte bryr sig om MIG MIG MIG.
Som skulle göra saker för MIG, ställa upp för MIG.
Jag är skör, jag behöver omvårdnad. JAG ÄR EN BORDERLINEBITCH.
De jag hade tror jag att jag skrämt iväg eller så hade jag aldrig några på riktigt.
FUCK IT.


Jag är inte snygg längre och när jag var det fattade jag inte att jag var det.
Ingen kollar på mig två gånger.
Nä, jag vill inte ha uppmärksamhet jag vill bara att folk ska tycka att jag är jävligt snygg och jävligt smart.
Jag har nästan slutat gå ut för det är alltid nån jävel som förstör min kväll och sen är det kört.
Så vad fan ska jag göra. Stanna hemma och skriva och spela gitarr och måla tavlor kanske.
Ja det är nog bäst. Samt träna som en galning så folk håller käften.
Har du inget snällt att säga om någons utseende så HÅLL KÄFTEN.



Jag vill bli fri från all skit och börja leva och vara glad.
Är det för mycket begärt?
Svar ja.

Jag föddes för att lida och gå igenom den ena prövningen efter den andra.
Min kropp har sargats, jag har utnyttjats, jag har varit på botten...
Jag behöver inga mer prövningar nu!

Eller förresten GIVE IT TO ME för fan, jag klarar allt.



Jag glömmer aldrig de succéer jag varit med om och allt bra jag styrt upp.
Det finns alltid i bakhuvudet men börjar blekna.
Jag måste göra något kreativt igen. Måste. Men vad...

Beware snart kommer jag ock fuckar upp ditt liv också,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0