Bitches at work.

Innan jag börjar mit pass letar jag med ljus och lykta efter en skön stol som går att sitta högt i.
Tar min första rast och när jag kommer tillbaka är min stol borta.

Jag: "Eh...var är min stol?"
Bitch: "Oj var det din stol?" Jag trodde inte att det satt någon där."
Jag: "Men du såg väl att min väska och mina saker stog här??"
Bitch: "Men du behöver väl inte en sån stol man kan höja?"
Jag: "Jo det var därför jag letade upp just den stolen innan jag började."
Bitch: "Jaha, ja jag är ledsen men jag visste faktiskt inte att det var din stol."

TYSTNAD!

Hon ger inte tillbaka stolen! Och säger ingenting! Får man göra så?
Jag blir osäker på mig själv och huruvida detta är något man kan bli förbannad över eller om jag är töntig,
känner att jag håller på att få ett utbrott men biter mig i tungan och går och hämtar en ny stol som INTE går att höja.

Sedan surar jag hela dagen.
Jävla bitchjäveljäveljäveljäveljävel!

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Halloj gumman, har jag hamnat i rätt blogg nu?! Får kika in senare idag, ska väl försöka sova ngr timmar.....vill gärna hinna upp innan Bolaget stänger senare idag ;)



Kram!!

2009-03-14 @ 05:29:17
URL: http://jonna2.blogspot.com/
Postat av: grungeisnotdead

Miss Bordeline: Yeah!

2009-03-14 @ 05:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0