The partygirl.

När någon vill festa rejält så ringer de mig.
Annars ringer de inte.
Ursäkta mig men jag är trött på att vara den där festtjejen.

Jag gillar att festa men jag gillar även att göra andra saker.
Antar att jag bara är rolig om jag festar.
Det är väl helt enkelt inte kul att umgås med mig om jag inte festar.
Det är ju helt sjukt.
Jag ska sluta festa så mycket men det betyder också att jag kommer umgås mindre med mina vänner.
Hur sjukt är inte det?

Sedan har jag vissa vänner som inte verkar våga ses om jag vill ta en öl och de inte.
Alltså om de vill fika och jag hellre tar en öl.
Suck. Det är inte så att jag förvandlas till ett monster om jag tar några öl.
Visst om jag är deppig kan jag behöva en rejäl fylla som urladdning men det behöver inte vara på ett destruktivt sätt.

Äh jag vet inte vad fan jag yrar om nu.
Sleepless är jag i alla fall, trots sobril, buronil och stilnoct.

Kommentarer
Postat av: Kezia

Verkar vara flera just nu som har problem med att folk bara ringer om man vill festa :-(

Man borde ordna mer filmkvällar o.dyl med sina vänner istället. Faktiskt. Något jag ska försöka tänka på iaf. Folk ringer oftast mig när de ska ut också; och jag gillar inte ens att gå på krogen och då är man tråkig istället som inte vill med :O



Och det där med muskler.. Ja, haha hur ska man bära sig åt för att fixa? ^^ Killar har väl lite lättare för det men vore kul om vi tjejer kunde ha bygga också.

2009-04-18 @ 21:38:18
URL: http://creed.bloggboken.se
Postat av: Angel

jag vill ju träffa dig utan att festa...tycker om våra ta det lugnt kvällar med massa onyttigt & film =)

2009-04-20 @ 11:50:24
URL: http://angelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0