Rödvin, ett paket cigg och msn.

Tur jag hade det igår för igår var jag så arg, ledsen och besviken att jag bara ville
skära skära skära, göra mig illa illa illa, ta piller och bete mig som den galning jag är.
MEN DET GJORDE JAG INTE.
Riktigt skitig dag igår som jag helst raderar från minnet.

Jag bråkade med en person om en enligt mig patetisk grej, slapp prata något mer med den personen under kvällen och hoppas att jag slipper det idag också, vill bara bli lämnad ifred och slippa den NEGATIVA energin.
Blev besviken på en person som inte verkade förstå varför eller vilja rätta till en situation på det sättet jag hade gjort om jag var en personen. Ledsen då jag insåg att man alltid inte behandlas av andra som man behandlar dem.
Skrek på en person som tjatar på mig om samma sak hela tiden trots att det är oigenomföbart vilket denna vet så detta tjat gör mig bara mer och mer irriterad eftersom det är helt jävla meningslöst.

Sedan drack jag vin, rökte ett helt paket cigg, tände cherry-rökelser och lyssnade på komersiell radio.
Idag mår jag asbra, faktiskt...

Kommentarer
Postat av: spiderchick

cred till dig som kör taxi lördag morron kl 4!! =)

2009-04-03 @ 15:05:02
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0